Často se ptáte

  • Jak mohu objednat zboží?

    Objednávat můžete buď přes náš e-shop www.nabytek-mikulik.cz, nebo přes některého z našich maloobchodních partnerských prodejců. Partnerskému prodejci zadáte požadované rozměry a barvu dekoru. On nám následně zašle objednávku, kterou zpracujeme. Tyto prodejny nabízí naše výrobky za stejné ceny, jako my ve Vranovicích. Objednáním přes takovou prodejnu i e-shop získáte dopravu na výdejní místo (do vybrané partnerské prodejny) zdarma. Partnerských prodejců máme více než stovku po celé České republice. Pod následujícím odkazem naleznete kontakty na jednotlivé prodejny: https://www.nabytek-mikulik.cz/partnerske-prodejny-nabytku-mikulik-v-cr

  • Pokud objednám přes e-shop, můžete mi zaslat objednávku přímo na mou adresu?

    Dopravu až k Vám domů bohužel zatím nenabízíme. Naše výrobky zdarma rozvážíme po celé České republice do výdejních míst, kterými jsou naše maloobchodní partnerské prodejny. Zvolte si proto při nákupu prodejnu, která je Vám nejblíž. Na tomto místě si buď můžete nábytek vyzvednout sami, nebo se na konkrétních podmínkách dopravy z tohoto místa až k Vám domů a případné montáži domlouváte s vybraným prodejcem.

     

    Tento systém jsme zvolili proto, abychom Vám mohli nabídnout dopravu za co nejpříznivější cenu. Pokud by naše výrobky měly rozvážet přepravní společnosti přímo na adresy zákazníků, cena za dopravu by kvůli váze nábytku byla vysoká.

  • Jaká je dodací lhůta?

    Dodací lhůta je 4 až 6 týdnů od závazného objednání. Jakýkoliv náš produkt lze vyrobit v jednom z 13 akčních dekorů a v jejich libovolných kombinacích. Z toho důvodu nejsme schopni mít všechny z těchto variant na skladě.

  • Mohu změnit rozměry výrobků či vnitřní uspořádání (například u skříní)?

    U našeho nábytku jsme schopni upravit rozměry dle požadavků zákazníka. Stejně tak si můžete nechat upravit vnitřní uspořádání skříní dle vašich představ. Bude se ale jednat o atypické úpravy a v tom případě musíte počítat s vyšší cenou.

    Atypy nelze objednávat přes e-shop, ale pouze přes některého z partnerských prodejců. Prodejci zadáte požadované rozměry a barvu dekoru, on k nám zašle poptávku, kterou naceníme. A pokud budete souhlasit s cenou, můžete závazně objednat.

  • Co je v ceně postele?

    Obecně lze naše postele rozdělit do několika skupin.

    • Dvoulůžka z kolekce Český nábytek mají v ceně 28lamelový rošt s polohováním hlavy a nohou a úložný prostor přístupný směrem od nohou.
    • Jednolůžka z kolekce Český nábytek, u kterých je řešený úložný prostor prostřednictvím zásuvek pod postelí, mají v ceně laťový rošt.
    • Jednolůžka z kolekce Český nábytek na nožičkách mají v ceně 28lamelový rošt s polohováním hlavy a nohou a úložný prostor přístupný směrem od nohou.
    • Francouzská lůžka z kolekce Český nábytek jsou v základní ceně bez roštů. Stejně tak všechna lůžka z kolekce Premium.

    Všechna naše lůžka jsou v základní ceně bez matrace!

    Pro více informací doporučujeme pozorně číst popisky u jednotlivých produktů.

  • Co je v ceně skříní?

    U většiny našich skříní naleznete obrázek s vnitřním uspořádáním. Některé skříně mají v ceně pouze police, některé pouze šatní tyč, některé kombinaci obojího. Pokud je u skříně uvedeno, že jsou možné dvě varianty vnitřního uspořádání, toto uspořádání si volíte až při samotné montáži. K většině našich skříní lze dokoupit police navíc. Pro více informací doporučujeme pozorně číst popisky u jednotlivých produktů.

  • Jaké dekory máte v nabídce?

    Všechny naše produkty lze vyrobit bez příplatku v některém ze 13 akčních dekorů od bílé struktury až po nejtmavší akácii skořici. Akční dekory lze mezi sebou i libovolně kombinovat.

  • Lze měnit/sjednotit úchytky u výrobků z různých řad?

    Ano, je to možné. Jen se bude v tomto případě jednat o atyp, je proto nutné počítat s vyšší cenou. Je jej také zapotřebí objednat přes některého z našich maloobchodních partnerských prodejců, ne na e-shopu.

  • Jak postupovat, pokud chci od Vás vyrobit kuchyň?

    Kuchyně se skládají z mnoha komponentů od skříněk, pracovní desky, LED osvětlení až po vnitřní drátěný program. U kuchyní rozhodně doporučujeme konzultaci s odborníky přímo na jednotlivých prodejnách. Proto u nás není možné objednat kuchyň přes e-shop. Musíte osobně zajít na některou z našich maloobchodních partnerských prodejen. Více informací už Vám sdělí vybraný prodejce.

    Pro inspiraci si každopádně můžete prohlédnout naše realizované 3D návrhy kuchyní.

  • Jak postupovat v případě reklamace?

    Reklamaci je nutné uplatňovat vždy na prodejně, kde jste nábytek od nás zakoupili. Není možné obrátit se přímo na výrobce. Prodejce k nám reklamaci zašle ve speciálním formuláři. Snažíme se reklamace řešit co nejdříve v rámci dnů.

  • Jak se liší kolekce Premium a Český nábytek?

    Kolekce Český nábytek je naše základní řada nábytku. Kolekce Premium se naproti tomu může chlubit 3D panty a 3D pojezdy. Nabízí tak vyšší komfort s tlumeným dovíráním. Lůžka z kolekce Premium jsou zase připravena jak na vložení laťového, tak lamelového roštu a nabízí tak možnost seskládat si postel přímo na míru.

  • Kde se nábytek vyrábí?

    Jsme rodinná firma s více než 30letou tradicí. Naše výroba s nejmodernějšími nábytkářskými technologiemi i naše vzorková prodejna sídlí ve Vranovicích na Jižní Moravě. Zakládáme si na kvalitě, užitku i designu.

  • Jaké používáte materiály?

    Používáme lamino o síle 18 nebo 25 mm. Kvalitní kování a spojovací materiál je bez použití plastových součástek, vyjma ochranných krytek. U skříní používáme výškově nastavitelné nožky pro dokonalé vyrovnání.